שירות לקוחות: א׳-ה׳: 9:00-17:00

כתובתנו: רח׳ נביעות 13, מעלה אדומים

משלוחים חינם בקניה מעל 250 ש״ח
תמונות ילדים במסיבה

תקנון אתר המסחר happy times

א.      כללי

  1. אתר המסחר המקוון (להלן: "האתר" או " (happytimes"הוקם, מנוהל ומופעל ע"י חברת ממתקי השלושה בע"מ (להלן: "החברה").
  2. האתר הינו חנות מסחר מקוון למכירת מוצרים למסיבות מכל סוג והוא מציע ללקוחותיו חוויות קניה ישירה, קלה ומשתלמת.
  3. התקנון כתוב ופונה בלשון זכר אך הכוונה היא גם לנקבה במשמע.
  4. כל שימוש באתר, לרבות גלישה, רכישה, הרשמה לניוזלטר, הצטרפות למועדון לקוחות וכד', מהווה את הסכמת הלקוח לתקנון האתר במלואו ומחייבת את הלקוח לנהוג לפי תקנון האתר. במידה והלקוח אינו מסכים לאחד התנאים בתקנון, מתחייב הלקוח שלא לעשות כל שימוש באתר זה.
  5. תקנון זה מהווה בסיס משפטי בין הלקוח לאתר.
  6. הלקוח מתבקש לקרוא את התקנון במלואו.
  7. הרכישה באתר מותרת ללקוח אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כתובת משלוח ישראלית וכרטיס אשראי תקף בישראל.
  8. לקוח חוץ המעוניין לבצע הזמנה יוכל לעשות זאת אך המוצרים יסופקו לכתובת המצויה בישראל בלבד.
  9. בכל שאלה הנוגעת לשימוש באתר, לתנאיו או למוצרים שבו ניתן לפנות לשירות הלקוחות של האתר, בטלפון או במייל. האתר יעשה את מירב המאמצים להשיב לכל לקוח על פנייתו תוך 2 ימי עסקים.
  10. התמונות באתר זה עשויות להציג מוצרים שלא זמינים למכירה באתר אלא משמשים רק כאובייקטים ויזואליים להמחשת האווירה.  חלק מן התמונות משמשות לצורכי המחשה בלבד. יתכנו שינויים מזעריים בין תמונת המוצר המוצגת לבין המוצר המסופק בפועל וזאת בעקבות מספר ספקים רחב למגוון מוצרים מקבילים.
  11. שימוש הלקוח במידע או בחומרים כלשהם באתר זה נעשה באחריותו הבלעדית. האתר לא יישא בחבות כלשהי בגינה. באחריות הלקוח לוודא כי מוצרים, שירותים, מידע או כל נתון אחר הזמין באמצעות האתר עומדים בדרישותיו הספציפיות. עומדתלזכות הלקוח האפשרות ליצירת קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של האתר בכדי לקבל פרטים נוספים טרם רכישת כל מוצר באתר.
  12. מובהר כי הסמכות המקומית הבלעדית לדון בכל תביעה ו/או סכסוך בקשר לכל הזמנה מאתר זה נתונה אך ורק לבימ"ש המוסמך עניינית בעיר ירושלים בלבד".
  13. ברחבי האתר ניתן למצוא תכנים הקשורים לצד ג' לרבות, תמונות, מאמרים, סרטוני וידאו, קישורים לאתרים אחרים וכו'. אין האתר נושא באחריות לתכנים אלו בשום צורה ואין האתר אחראי לכל נזק שיגרם כתוצאה משימוש בתכנים אלו.

ב.      אופן הרכישה באתר.

  1. כלל מחירי המוצרים המפורסמים באתר הינם בש"ח (שקל חדש), לא יבוצעו עסקאות במט"ח משום סוג למעט שקל חדש. כלל מחירי המוצרים כוללים מע"מ בהתאם לחוק.  שיעור המע"מ העדכני נכון להיום הינו 17%.
  2. כחלק מתהליך הרכישה באתר נדרש הלקוח למלא פרטים אישיים, פרטים אלו כגון: שם מלא, ת.ז, כתובת למשלוח, פרטי כרטיס אשראי, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון ליצירת קשר ועוד, חייבים להיות נכונים ושלמים  בכדי שהאתר יוכל לממש את תהליך ההזמנה.
  3. לידיעתך: הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז - 1977 ו/או בכל דין אחר
  4. האתר רואה במילוי כלל הפרטים המוזכרים בסעיף 2 כביצוע הזמנה מצדו של הלקוח. לאחר קבלת פרטים אלו יבצע האתר בדיקה מול חברת האשראי ולאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי, ישלח אישור סופי ללקוח ומכאן ימשיך תהליך הרכישה באתר וההזמנה תישלח לבית הלקוח.
  5. עם ביצוע ההזמנה וטרם האישור מחברת האשראי ישלח מייל מסכם שמאשר שהזמנתכם  באתר  נקלטה במערכת האתר. אישור זה אינו אישור מחברת האשראי ואינו חשבונית קנייה. אין באישור זה כל התחייבות על המצאות המוצר במלאי והוא אינו מחייב את האתר לספק את המוצר שהזמנתם.האתר זכאי בכל מקרה לבטל ו/או לדחות ו/או לסרב לביצוע כל הזמנה מכל סיבה שהיא עד למועד אישורה הסופי והלקוח לא יהא זכאי לכל פיצוי ו/או שיפוי בגין כל הזמנה שלא אושרה באופן סופי כמצוין מעלה. יודגש כי בעצם ביצוע ההזמנה, הלקוח מוותר ויתור מוחלט, סופי ומלא על כל טענה כנגד האתר בגין כל הזמנה שלא תאושר סופית ע"י האתר.
  6. יובהר ויודגש כי רק ממועד האישור מחברת האשראי יחושבו זמני המשלוח.
  7. במוצרים בהתאמה אישית כגון כרזות, הזמנות, דפים אכילים וכיו"ב אשר מצויין לגביהם כי יש להוסיף פרטים רלוונטיים לשם אספקת המוצר בהתאמה אישית, נדרש הלקוח לרשום בהערות לקנייה שלקראת סיום הרכישה את הפרטים השלמים והנכונים לגבי הכיתוב שהינו מעוניין להוסיף למוצר המוכן ספיציפית עבורו. רשאי האתר, במידה ולא הוסיף הלקוח את הפרטים הרלוונטיים, להדפיס ולספק את המוצר בהחסרת פרטים אלו או לא להדפיסו ולספקו כלל בכפוף להחלטת הנהלת האתר. ללקוח לא תהיה טענה בהקשר זה. בנוסף, לא יינתן זיכוי על מוצרים הנ"ל שהוכנו עבור הלקוח בהתאמה אישית.
  8. כל הזמנת מוצר כפופה לאישור סופי מהחברה כי אכן המוצר מצוי במלאי.
  9. עם זאת יובהר כי צוות האתר עושה כמיטב יכולתו לעדכן מלאים ולהציגם ללקוח באתר בכדי למנוע הזמנות שווא של מוצרים שחסרים במלאי. עם זאת, לעיתים יכול לקרות שמוצרים אינם במלאי מספק אך הדבר אינו מעודכן באתר בשל אי אילו תקלות. במקרה כזה שבוצעה הזמנה אך המוצר אינו במלאי, תישלח ללקוח הודעה מתאימה במייל ונציג שירות הלקוחות יצור קשר עם הלקוח. במקרה כזה יהיה האתר רשאי להציע ללקוח להחליף את המוצר במוצר דומה שווה ערך או להחסיר את אותו הפריט מן ההזמנה. במקרה והצעת האתר תיענה בחיוב, ההזמנה תעודכן בהתאם והמוצרים ישלחו ללקוח לאחר קבלת אישור חברת האשראי. במידה ויחליט הלקוח כי אינו מעוניין במוצר החלופי ואינו מעוניין בהחסרת הפריט המקורי מן ההזמנה, במקרה זה תבוטל ההזמנה ו- תזכה את הלקוח על מלוא סכום העסקה.
  10. ללקוח לא תהיה כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפיבגין היעדר מלאי כאמור, לרבות בגין רכישה או קבלת מוצר מתנה, זכייה או מוצר חינמי, אובדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר, אי שימוש במוצר מטעמיו של הלקוח וכיו''ב.
  11. בכל מקרה יהוו רישומי מערכת האתר ראיה לכאורה לנכונות ביצוע הפעולות אשר בוצעו ע"י הלקוח וע"י האתר.
  12. בכל מקרה שבו תימצא סתירה או אי התאמה בין הכתוב בתקנון לבין הכתוב בכל מקום אחר באתר המסחר , יגברו הוראות התקנון.

ג.       אספקת המוצרים ללקוח:

  1. האתר יעביר את הזמנת הלקוח אל תהליך המשלוח ויספקו רק לאחר שההזמנה שולמה במלואה.
  2. שילוח המוצרים תחת טווחי הזמן הקבועים באתר עד 3 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה) לאזורים רגילים ועד 5 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה) לאזורים החריגים המופיעים במחירון המשלוחים.
  3. הזמנות שירשמו במערכת האתר לאחר השעה 14:00 ביום עסקים, ייחשבו ככאלה שנקלטו במערכת האתר בבוקר יום העסקים שלמחרת ובתנאי שהיום שלמחרת ביצוע ההזמנה הינו יום עסקים כהגדרתו בחוק.
  4. הזמנות אשר יתקבלו במערכת האתר שלא ביום עסקים או ביום שלאחריו אין יום עסקים מלא, ייחשבו ככאלה שנקלטו במערכת האתר מיד כאשר יחול יום עסקים מלא כהגדרתו בחוק.
  5. בכל מקרה, בהינתן ההזמנה תחת התנאים הקשורים ליום עסקים כהגדרתו בחוק, זמני האספקה מחושבים מרגע קבלת האישור הסופי מחברת האשראי.
  6. האתר יספק את המוצרים דרך חברת שליחויות לכתובת שצוינה במעמד הרכישה. שינוי כתובת לאחר שילוח החבילה הינו בעלות כספית של 25 ש"ח ויהיה על חשבון הלקוח ועל כן, אנא הקפידו לציין כתובת סופית בכדי להימנע מעלות נוספת זו.
  7. בהתאם לתכתיב מחברת השליחויות צ'יטה, לא ניתן לקבוע שעת הגעה ספציפית לכתובת ההאספקה ולכן על הלקוח לציין בהזמנתו כתובת מאויישת אליה ניתן לספק את המשלוח בין השעות 8:00 בבוקר ועד השעה 17:00 בערב בכדי למנוע כשל באספקה ועיכובים מיותרים במסירת החבילה ללקוח.
  8. דמי המשלוח הינם חלק מהתשלום על ההזמנה, יחושבו וישולמו כחלק מהחיוב הכולל אך לא יוחזרו ללקוח במידה והמוצר נשלח אליו וזאת בהתאם לחוק.
  9. למרות מאמצינו לשירות ואספקה מהירים ככל הניתן, האתר לא יהיה אחראי ולא ישא בחבות  כלשהי לעלויות או עוגמת נפש שיגרמו בשל עיכוב או איחור באספקת המוצרים שנבע מכוח עליון או בעקבות אירועים מכל סוג שאינם בשליטת האתר לרבות מצב בטחוני, מזג אויר, שביתות, תקלות וכיו"ב.
  10. זמני האספקה המצויינים באתר מתייחסים לימי עסקים בלבד לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. על הלקוח לוודא כי החישוב של ימי האספקה מתאים לדרישותיו.
  11.   השליח רשאי לדרוש את הימצאות בעל כרטיס האשראי שאיתו שולמה ההזמנה, במקום האספקה, או לחלופין ועל פי דעת שיקול האתר, הימצאות כל בגיר אחר מעל גיל 18. האתר רשאי לדרוש את חתימת המקבל על טופס האספקה של חברת השילוח.
  12. במידה ויסרב הלקוח לקבל את ההזמנה מידי השליח, יזוכה הלקוח על סכום ההזמנה בניכוי סכום עלות המשלוחים הכוללת. במקרה זה יחויב הלקוח גם על שילוח החבילה ממחסנינו אליו וגם על שילוח החבילה אלינו בחזרה. על הלקוח להודיע ללא שיהוי על סירובו לקבל את המשלוח.
  13. יודגש כי לא יינתן ללקוח כל זיכוי על מוצרים שהוכנו עבורו בהתאמה אישית.
  14. במידה ונפל פגם במוצרים המוזמנים מחוייב הלקוח להודיע לשירות הלקוחות באופן מיידי וללא שהות בכדי שנוכל לתת מענה או לזכות את הלקוח.
  15. איסוף עצמי הינו ללא עלות ולאחר מינימום של 24 שעות מרגע ההזמנה תחת ההגדרה של ימי עסקים. האיסוף יבוצע מנקודת שירות ממתקי השלושה ברחוב נביעות 13, מעלה אדומים.

ד.      החזרת מוצרים

  1. צוות עושה כל שביכולתו בכדי שתיהנו מן המוצרים שהזמנתם. אם בכל זאת אינכם מרוצים ממוצר כלשהו שרכשתם דרך האתר אנא צרו עמנו קשר ללא שיהוי, דווחו לנו על כך, ושילחו את המוצרים בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה כאשר הם ארוזים באריזתם במקורית ולא בוצע בהם שימוש. אנו נשמח לספק לכם את הפריט או לספק לכם מוצר חלופי או להעניק לכם קופון הנחה בגובה עלות הפריט בעבור רכישה באתר, או  להעניק לכם החזר כספי באמצעות הכרטיס ששימש לרכישה. חשוב לציין כי דמי המשלוח לא יוחזרו.
  2. שימו לב, חשוב מאוד לשמור על אישור המשלוח של חברת ההשילוח עמה אתם מחזירים לנו את המוצרים שכן אחריותנו חלה מהרגע שהמוצרים הגיעו חזרה לנקודת השירות. happytimes.co.il לא תהיה אחראית למוצרים שאבדו לחברת השילוח והטיפול בהם לא יעשה בסטאטוס של מוצרים שהוחזרו. הוצאות השילוח מבית הלקוח אלינו יחולו על הלקוח. 
  3. הזכות להחזר לא תחול על מוצרי מזון, דפי סוכר, מוצרים שהוכנו בהתאמה אישית ללקוח, קבצי מדיה ותוכן להורדה או צריכה מן האתר.
  4. זכות החזרת המוצר תקפה שכאשר המוצר יוחזר עם חשבונית הרכישה או תעודת המשלוח, באריזתו המקורית מבלי שנפתח או נעשה בו כל שימוש מכל סוג, מוצר שנפתח  ו/או נעשה בו שימוש או שאריזתו נפגמה, לא יזוכה. על הלקוח להקפיד לציין את כלל פרטי ההזמנה בדיוק בכדי למנוע עיכובים בנושא ההחזר הכספי.
  5. התמורה תוחזר ללקוח לא יאוחר מ- 7 ימי עסקים מהרגע שהמוצרים התקבלו בנקודת השירות שברחוב נביעות 13, מעלה אדומים (נקודת שירות ממתקי השלושה), באם בחרתם בהחזר כספי, התמורה תוחזר לכרטיס האשרי שעימו בוצעה ההמנה.
  6. בהקשר של החזרת מוצר, הלקוח יישא בהוצאות השילוח הכוללות.
  7. על הלקוח לשלוח את המוצר האמור אל כתובתנו , רחוב נביעות 13, מעלה אדומים, "נקודת שירות ממתקי השלושה", עם מכתב המציין את שם המוצר, סיבת החזרת המוצר ואת בחירתכם לגבי אופן הפעולה בהתאם למופיע בסעיף 1.

שתפו
 

makom

קונים הכל
במקום אחד

sherut

שירות ברמה
הגבוהה ביותר

mehir

מחירים
ללא תחרות

grafikit

מאגר גרפיקות
חינמיות

migvan

מגוון פריטים
ענק

 

הרשמה לניוזלטר

© כל הזכויות שמורות | הפי טיימס | 2016 - 2018